8:30 vill jag kunna gå upp!

Det är så skönt att orka gå upp lite tidigare på helgerna än kl 10. Man känner sig så fräch och får så mycket gjort. Man sover ju inte bort hela dagen. Jag har hunnit en sväng på stan, städat, fixat min mammas present, lagat mat och städat lite till. + vilopauser såklart! 
 
Imorgon ska jag vara med en kompis och min mamma ska ha drop in fika eftersom hon fyller 40 imorgon! Hon har, förutom när hon sjutsade mig och handlade, stått i köket och bakat hela dagen. Jag skojar inte. Jag räknade till mig 6 olika sortes kakor idag + middag. 
 
Kolla hårstrået framför Ines. Det tog väldigt lång tid för henne att förstå vad det var som hon kände med morrhåren. Hon skuttade hit och dit och försökte få tag på vad det nu var som hon kände. Jag skrattade åt henne länge.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sw

Yay, effektiv dag! :D Fy så söt katt!

2014-01-19 @ 01:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0