På beställning

Japp, här sitter jag på skolan i en soffa och får en order från min kompis som säger att jag ska blogga och då frågade jag om vad och då sa hon: om föremålen bredvid mig vilket är min ryggsäck och mina historieanteckningar. 
 
Min ryggsäck är en vinröd fjällräven-ryggsäck med vita band. Den är bra att bära mycket saker i och just nu har jag en mapp med massa papper i ryggsäcken.
 
Idag har jag histiorieprov om första och andra världskriget så jag har skrivit ut mina anteckningar att plugga på som ligger på 9 sidor... 
 
Varsågod Sara, är du nöjd nu?
 
Här får du en vårbild också:
 
 

Kommentarer
Postat av: sw.

Hoppas att det gick bra på provet!!

2014-04-10 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0