25 September

Har haft en underbar dag och är supernöjd!
 
Men den där känslan man hade när man var liten och fyllde år saknar jag. När man är hur lycklig som helst och hela tiden tänker på att det är ens födelsedag och när man är så spänd att man inte kan sova kvällen innan och ligger vaken jättelänge och väntar på att någon ska komma och sjunga och låtsas då bara att sova. 
 
Här är några bilder från kvällen och bilder på presenterna.
 
 
Mamma gör världens godaste kakor som heter "inte små kakor"
 
 
Jag fick den här jättefina tekoppen på morgonen.
 
 
Jag fick den här jättemysiga filten.
 
 
Jag fick den här handduken. Här hemma tar alltid någon handuken jag använder så nu fick jag en egen.
 
 
Jag fick ett påslakanset i satin som var mörkblått. Jättemysigt! (ska kanske byta färg)
 
 
Jag fick choklad.
 
 
Jag fick pengar till en ny cykel. (totalt 2 500kr)
 
 
Jag fick ett doftljus.
 
 
En visselpipa för att locka på tjädrar. (Av min jaktintresserade morbror, blir kul att prova om det funkar)
 
 
Ett grattiskort av min lillebror.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHA, det är först nu som jag läst texten på din header!
Grattis föresten!

Svar: Haha Tack!
Emmser

2013-09-28 @ 17:47:35
URL: http://ollesplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0